class4

TRX cross

TRX to rodzaj lonży (pasów) w kształcie litery Y, wykonanych z bardzo wytrzymałych taśm polimerowych - pozwalających na kompletny, zaawansowany trening, mięśnie pracują pokonując siłę grawitacji i dźwigając ciężar ciała ćwiczącego.
TRX Cross - wytrzymałościowo-siłowe zajęcia, których głównym założeniem jest poprawienie ogólnej sprawności poprzez doskonalenie cech motorycznych.
Trening z wykorzystaniem taśm TRX, które angażują praktycznie wszystkie grupy mięśniowe, zwłaszcza mięśnie brzucha i lędźwi. Stopień trudności zależy od kąta nachylenia ciała względem podłoża, każde ćwiczenie możesz dostosować do swoich aktualnych możliwości i wykonywać je w bezpieczny sposób.

 

 

➡ CO TO JEST TRENING CROSS DLA POCZĄTKUJĄCYCH?
1. To trening wprowadzający do zajęć cross.Podczas spotkań przygotujesz organizm i zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci rozpocząć treningi w bezpieczny i efektywny sposób
2. Treningi dopasowane do potrzeb grupy.

 

➡ CO ZYSKASZ BIORĄC UDZIAŁ W Crossie dla początkujących?
1. Nauczysz się wykonywania podstawowych ćwiczeń oraz odpowiedniej techniki.
2. Przygotujesz się do treningu o wyższej intensywności. Dowiesz się jak ćwiczyć bezpiecznie i efektywnie.
3. Określisz swoje cele treningowe i dowiesz się jak je realizować.

✅ DLA KOGO?
Dla wszystkich osób, które chcą rozpocząć przygodę z treningiem Cross! Do zajęć MOŻE PRZYSTĄPIĆ KAŻDY! Jeśli obawiasz się, że jesteś słabo przygotowany fizycznie aby zacząć trenować Cross dla początkujących będzie świetnym rozwiązaniem, żeby nabyć podstawowe umiejętności a następnie z łatwością rozpocząć treningi w klubie.
Jeśli twoja przygoda ze sportem dopiero się zaczyna to trafiłeś w idealne miejsce!
Trening jest też odpowiedni dla osób, które chcą wrócić do treningu Cross po dłuższej przerwie lub które ćwiczą regularnie ale z użyciem innej metody treningowej.


 
 

couple 42341596 xxl 1200x676

Tabata

Intensywny interwałowy trening metaboliczny, w którym angażujemy najwięcej partii naszego ciała. Trening z obciążeniem własnego ciała lub z wykorzystaniem przyborów. Trening składa się z prostych ćwiczeń bez choreografii, które każdy uczestnik wykonuje na czas w indywidualnym tempie. Jedna tabata to 4 minuty pracy.
Cel zajęć: doskonalenie koordynacji, zwiększenie wytrzymałości, spalanie tkanki tłuszczowej, wzrost kondycji fizycznej, poprawa podstawowej wydolności krążeniowo-oddechowej

 

class6

Indoor cycling

Trening wytrzymałościowo – siłowy przy muzyce na specjalnie przygotowanych rowerach stacjonarnych.
Trening dla każdego niezależnie od wieku, płci, czy sprawności fizycznej, dzięki możliwości regulacji obciążenia wg indywidualnych potrzeb.
Niezapomniane wrażenia, motywacja, chwila oderwania się w świat górskich wycieczek, czy leśnych zakątków, a przy tym spalanie tkanki tłuszczowej,
poprawa wytrzymałości i wydolności organizmu.

 

35027140 m 1200x676

Turbo spalanie

Skuteczny trening cardio, z elementami treningu siłowego, prowadzony do energetycznej muzyki. Rozgrzewka oparta jest na elementach wykorzystywanych w rozruchu biegowym (trucht w miejscu, przeskoki, wyskoki), natomiast część główną stanowią ćwiczenia wzmacniające, przeplatane ćwiczeniami z rozgrzewki. Trening bez wykorzystania sprzętu, z obciążeniem własnej masy ciała lub z hantelkami.

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji ruchowej, zwiększenie wytrzymałości, spalanie tkanki tłuszczowej, wzrost kondycji fizycznej, poprawa podstawowej wydolności krążeniowo–oddechowej

trampoliny 1200x670

Trampoliny i modelowanie ciała

Zajęcia na trampolinach polegają na skakaniu na trampolinie, bazując na podstawowych krokach i dodatkowych elementach ruchowych, które połączone ze sobą tworzą rozmaite choreografie. Trening jest bardzo dynamiczny – pomaga w pozbyciu się toksyn z organizmu, obniża cholesterol oraz wyzwala endorfiny, które wpływają korzystnie na dobre samopoczucie.

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji, zwiększenie wytrzymałości, spalanie tkanki tłuszczowej, wzrost kondycji fizycznej, poprawa podstawowej wydolności krążeniowo-oddechowej

Efekty: sprawność fizyczna, wyrzeźbiony brzuch, mocne zgrabne pośladki

 

Weight loss

Lorem ipsum dolor sit amet, tale porro no mei, nam ut assum aliquip fastidii. At sea utamur saperet, et quo tempor feugiat molestie. Cum modus tritani ut quod nostrum ad eum, ad his putent latine mea ne iuvaret aliquid.Id nam illum augue commodo

Ex mel illum inani nemore, adolescens efficiendi te pri. Et nec natum inciderint, eos ex gubergren sententiae efficiendi, saepe singulis iudicabit eu qui. Vel aliquip nominati laboramus an. Nemore tincidunt ea mel, eos cu alii insolens signiferumque. Te nec dolor clita partem, mea ne iuvaret aliquid.Id nam illum augue commodo, diam dolores philosophia nec.Lorem ipsum dolor sit amet, dicta tempor oporteat vis ex, duo an dictas indoctum voluptatibus.

Features

Lorem ipsum dolor sit amet, iuvaret ancillae id mea sintsea gubergren alique.

Lorem ipsum dolor sit amet, duo in atquiomne.

Lorem ipsum dolor sit amet, iuvaret ancillae id mea sintsea gubergren alique.

Et vix constituto disputando, no reprehendunt.

Et vix constituto disputando, no reprehendunt.

Lorem ipsum dolor sit amet, iuvaret ancillae id mea sintsea gubergren alique.

Lorem ipsum dolor sit amet, duo in atquiomne.

Lorem ipsum dolor sit amet, iuvaret ancillae id mea sintsea gubergren alique.

Et vix constituto disputando, no reprehendunt.

Et vix constituto disputando, no reprehendunt.

Your trainer

Ashley Tisdale

Lorem ipsum dolor sit amet, iuvaret ancillae id mea sintsea gubergren alique.

  • 35
  • 3 years
  • 10

Class time

  • 8:30 to 9:30
  • 9:30 to 10:30
  • 9:30 to 10:30
  • 10:30 to 11:30
  • 11:30 to 12:30

pricing plan

  • $100.00
  • $130.00
  • $160.00
  • $190.00
  • $210.00

joga 1200x676

 

System ćwiczeń fizycznych, umysłowych i oddechowych. Praktyka ta opiera się na ćwiczeniu asan, czyli pozycji jogi, które działają na ciało w czterech płaszczyznach: ucisku, rozciągania, wzmacniania i relaksu, których celem jest uelastycznienie, wzmocnienie i oczyszczenie ciała, a także uspokojenie umysłu i osiągniecie wewnętrznej harmonii. Joga mówi, że ciało i umysł są ze sobą połączone i wzajemnie na siebie oddziałują. Stan ciała wpływa na stan umysłu i ma w nim swoje odzwierciedlenie i odwrotnie. Joga pomaga także zwalczać bóle głowy i stawów, ułatwia łagodne przejście przez okres przekwitania, wspomaga leczenie depresji. Asany wymagają skupienia na oddechu, co wpływa korzystnie na pracę serca, a to pomaga w dotlenieniu komórek ciała i przyspieszeniu procesów metabolicznych.

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji ruchowej, zwiększenie siły, spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa ruchomości stawów, wzrost kondycji fizycznej

Dla kogo: dla wszystkich

 

 

Style Selector

Layout Style

Predefined Colors

Background Image